personer att följa på pinterest

 
En annan app jag är totalt besatt utav är Pinterest, det är så roligt att leta bilder som inspirerar eller som bara är roliga, du kan dessutom ha olika grupperingar utav bilder och följa folk du tycker lägger upp sånt du tycker om. Här är några människor jag följer och som ni borde kolla in:
 
* Aliciamlund - Hon lägger upp allt från skönhet och mode till mat, inredning och DIY. Hennes bilder kan jag skrolla genom i evigheter, om du gillar streetstyle och lite mer enkel men fortfarande chic stil så är det här nån för dig.
* Daintydresses - Det här är min go to person för mat inspo och för inrednings inspiration. Hon har vegitariskt, onyttigt, frukost och mycket mer. Sen har hon även en hel del mode och inredning. Jag gillar verkligen hennes namn också.
* Hello october - Hon har en snygg blogg, instagram och youtube kanal, självklart har hon även ett konto på Pinterest som är gjort av drömmar. Mina favorit "mappar" är nog "The perfect christmas 2015", "Style" och "For the flat". Men hennes mapp "yummies" är också amazing.
* Lucylendrem - Mitt favorit konto för inredning (tillsammans med Claire Marshall) då hon har det indelat i olika rum vilket gör det lätt att vandra omkring bland bilderna. Det är ganska enkel, minimalistisk stil fast med fina detaljer.
* Eatsleepwear - Favorit personen när det gäller allting mode. Även denna person delar in allt i stiler vilket gör det lätt att orientera sig och att hitta det man söker. Hon har även en hel del fina mappar med inrednings inspiration.
* Girlinthelens - Hon verkar inte bara vara en otroligt trevlig tjej utan har även riktigt bra smak när det kommer till det mesta. Hennes matbilder gör mig seriöst hungrig och hennes mode mappar får mig att vilja ändra min stil totalt. Om du vill följa någon på Pinterest som har fina bilder på allt, då har du hittat rätt.
 
Hoppas ni hittade någon ny att följa. :)
December 2015, Life | #pinterest #inspiration #loreal #makeup #smink #läppstift #lipstick #fall #aututmn #höst #bblogger #lifestyle #blogger | |
Upp