7 things: mina rädslor

 
Jag tycker det är väldigt intressant att veta vad andra människor är rädda för, om inte annat för att veta att man inte är ensam om sina rädslor. Så jag tänkte dela med mig utav de saker som skrämmer mig mest. Förhoppningsvis kanske det här gör så jag tänker mindre på det.
 
1. Att något ska hända min familj. Min värsta rädsla utav alla, jag är livrädd för att någon jag älskar ska dö.
2. Att någon jag älskar blir allvarligt sjuk, förlamad, blind eller liknande.
3. Att jag ska bli allvarligt sjuk (tex cancer), förlamad, blind eller liknande.
4. Att vårt hem/någon jag älskars hem ska börja brinna.
5. Att jag aldrig ska kunna flytta hemifrån för att min ångest är så jobbig.
6. Att jag aldrig ska må bra utan ska må så här varje dag för resten av livet.
7. Att världen ska tas över utav zombies. Seriöst! Jag kan inte sluta tänka på det, jag vet att det kanske låter löjligt men om ni sätt the walking dead, world war z etc så vet ni vad jag menar...
 
Januari 2016, Life | |
Upp