what´s in my bag #1

 
I julklapp fick jag en ny väska från Zara som jag älskar så mycket. Den är rymlig, stabil, svart och för att inte tala om väldigt snygg. Det verkar vara en grej att på youtube och bloggar visa vad man har i väskan så jag tänkte göra samma sak.
 
* Notebook- en anteckningsbok till skolan, jag skriver även upp lite andra saker i den som idéer och sånt.
* Handkräm- Ett måste under vinterhalvåret när varenda millimeter utav huden blir knapertorr.
* Kalender- Min är från Akademibokhandel och jag älskar den! Den har en träfärgad effekt som ser väldigt äkta ut.
* Plånbok
* Sminkväska- Maybelline color drama i "nude perfection" och "minimalist", Rimmel lipliner i "eastend snob", viva la diva lipliner i "rosewood", liten sminkborttagningsmedel, tops, plåster och Rimmel moisture renew lipstick i "notthing hill nude".
 
Normallt sätt har jag även någon slags bar i väskan och en vattenflaska.
 
February 2016, Life | |
Upp