Vad jag tittar på just nu #1

 
Det här är en ny kategori till min blogg för jag älskar allt som har med serier och filmer att göra. Och det här är för er som delar min passion.
 
- NCIS: "Den här serien handlar om ncis (naval criminal investigative service), draman och personerna runt omkring." Jag förstår inte hur jag inte har tittat på den här serien tidigare, jag älskar spänningen, humorn och framför allt personerna. Abby är min favorit, hon är min själsfrände. Jag gillar verkligen hur hon kan vara så smart men ändå så udda och härlig, hennes humor är spot on. När du börjar kolla på den här och älskar den, vilket du kommer att göra det lovar jag, så blir du glad över att veta att det finns 12 säsonger.
- Scream: "Vad som börjar som en youtube video leder snart till problem för tonåringarna i Lakewood. Någon blir mördad, och det är inte den sista." Den här serien är baserad på filmerna med samma namn och är en netflix original serie. Jag måste erkänna att jag var väldigt skeptisk för jag gillar verkligen orginalen. Men, den var bättre än jag trodde. Den har humor, är lite överdriven och det blir aldrig tråkigt. Den är smått beroende framkallande faktiskt.
- Reign: "Serien handlar om Mary, drottningen av Skottland, som varit bortlovad till Francis kung av Frankrike sedan hon var en liten flicka. Men det finns fler problem än engelsmännen som törstar för Skottland och de är inte alla mänskliga." Jag var inte säker på att jag skulle tycka om något så historiskt men jag är fast! Karaktärerna, handlingen och framför allt kläderna är otroliga. Om jag kunde byta garderob med Mary så skulle jag göra det direkt. Sebastian och Mary är mina favoriter i serien, och ja, Sebastian är min favorit för att han är drop dead gorgeous. Jag är bara på säsong 1 och jag tror att de är på den 3:e just nu så jag har lite catching up to do.
- House of DVF: "Diane von furstenberg är välkänd i modevärlden och den här reality serien handlar om hennes sökande för en märkesambassadör. Man får följa deltagarnas kamp med allt från att styla kändisar till att planera luncher med viktiga människor i mode industrin. De är 10 från början, men det finns bara plats för 1 märkesambassadör." Jag är ett år efter med den här serien men jag kollade ikapp mig på bara ett par dagar. Jag tycker det finns alldeles för få tv serier och filmer om mode så när jag hittade den här blev jag överlycklig. Om du gillar stil, tävlingar, kändisar och drama så har du hittat rätt. Men var beredd på rikligt med drama.
November 2015 | |
Upp