vår/sommar nagellack

 
Jag är ett stort fan utav nagellack, vissa skulle kalla det ett problem men jag föredrar att se det som ett sätt att använda min kreativitet. Essie är mitt favoritmärke då de har bäst formula som torkar fort, är opaque efter två lager och det finns otroligt många färger och det görs nya hela tiden. Nails inc är ett nytt favorit märke, lätt att applicera med den breda borsten och det torkar otroligt fort, tyvärr är de dock dyra här i Sverige.
Några övriga märken jag gillar är OPI, L´Oréal, Rimmel och två nya märken jag ser fram emot att använda. Kiko och sally hansen. Lär nog publicera några notv den här våren. Dessa är i alla fall namnen på dom:
 
* OPI - "That´s hula-rious"
* Rimmel Rita Ora  - "white hot love"
* Essie - "Cocktail bling"
* Essie - "Island hopping"
* Loréal - "Nouvelle vague"
* Nails INC - "Winter lilac"
* Essie - "Splash of grenadine"
* Sally hansen - "360 plums the world"
* KIKO - "48"
Beauty, March 2016 | |
Upp