Perfekta bryn

 
"Eyebrows on fleek" är ett uttryck som används mycket nu för tiden, ögonbrynen har blivit det viktigaste du kan lägga tid på när du sminkar dig. Det tog ett tag för mig att hoppa på bryn-hypen men nu är jag all in. Jag har några favoriter när det kommer till att få mina ögonbryn att bli det bästa de kan bli och eftersom jag misstänker att några utav er letar efter nya bryn produkter att använda så tänkte jag att det var bäst att dela med mig utav mina upptäckter.
 
- Make up store tri brow: Otroligt bra formula med flera nyanser att välja mellan, både varma och kalla vilket gör det lätt att blanda till rätt för en själv. Den är inte superbillig men den kommer räcka hur länge som helst, borsten köps separat men är värd pengarna för den har väldigt bra form och applicerar lagom med produkt.
 
- L´Oréal brow artist "light, medium": Bra färg för mig som är blond men har ganska mörka ögonbryn och vill hålla dom lite mer kall-tonade och inte för mörka. Den lämnar ögonbrynen lite stela men det försvinner efter en stund och dom stannar i den form du vill ha dom i flera timmar.
 
- Maybelline brow satin "dark blond": Jag har bara provat en ögonbrynspenna men jag älskar den här. Pennan är inte så mjuk att den går av men den är inte heller så hård att den ritar alldeles för starka bryn. Färgen är perfekt för mig och väldigt naturlig och priset är väldigt billigt. Perfekt för dig som inte har pengar för de dyrare alternativen.
 
Beauty, March 2016 | |
Upp