New in: stil

Jag, som många andra, älskar kläder och det är ett intresse som verkligen växt de senaste månaderna (till min plånboks stora förtret) och det känns som att jag äntligen börjar hitta min egen stil och var jag känner mig bekväm i. Här är några av de senaste inköpen.
 
 
Asos.com är en sida jag hittade förra året och nu är ganska, läs väldigt, besatt av. Jag älskar att du kan hitta all från kläder till doftljus och de har inte bara sitt egna märke som är lite billigare utan även har andra kända märken som Adidas och Nike. Jag hittade den här blusen från New Look på hemsidan efter att ha sett den i en av Lily Melrose´s youtube videos var tvungen att ha den. Den är inte för genomskinlig eller urringad och den är svart och vit, vilket är ungefär så färgglad jag kan bli med mina kläder. 270:- kostar den.
 
 
Jag har hittat ett par till solglasögon (från asos) som jag älskar och faktiskt trivs med. Dessa är lite "dyrare", det beror ju såklart på hur stor budget man har, men de känns verkligen stabila och är skitcoola med marmor ramen och spegelglaset. Märket heter Quay Australia och dessa kostade 405:- (frakten, om du bor i Sverige, är gratis när du beställer något för över 235:-) Fluffbollen som jag har på min väska kommer från h&m och kostar 49.90:-
 
 
Mitt favoritinköp, hittills, för det här året är den här väskan från Sienna Miller kollektionen för Lindex. Jag vet inte om du fortfarande kan få tag på den men den kostade i alla fall 249:-. Supersnygg och perfekt när man inte vill släpa med sig hela sitt rum.
 
 
Ännu ett inköp från Asos men dessa var för söta för att motstå. I början när jag såg brouges trenden så tänkte jag aldrig i livet men sen har jag sett folk på instagram styla dom och sakta men säkert blev jag kär. Dessa är av Asos egna märket och kostar bara 337:- och faktiskt av bättre kvalité än vad jag trodde de skulle vara. Perfekta skor för varma sommarkvällar/dagar.  
Fashion, June 2016 | #asos #stil #mode #fashion #newin #love #newlook #quayaustralia #sunglasses #marble #hm #shoes #skor | |
Upp