New in: skönhet

 
Jag kan ha köpt lite saker den senaste veckan. Men i mitt försvar så var faktiskt ett par grejer på rea och ett par från ett märke jag aldrig provat förut... Men i alla fall tänkte jag dela med mig utav de senaste sakerna jag köpt. Jag har inte några åsikter om dom än så det kommer senare.
 
Det första jag köpte var en läppenna och nagellack från KIKO för jag har aldrig provat det märket förut men jag har hört så mycket gott om det, och när det ändå var lite rea så tänkte jag why not!? Läppennan är i nyansen "04" och nagellacket i "48". Jag hade ett sorts färgtema på gång när jag köpte de här sakerna hehe. 
Nästa inköp var en ansiktsmask från LUSH som jag velat ha i evigheter, och man kan aldrig få för många masker eller hur. Jag har hunnit prova den ett par gånger men det är lite för tidigt att säga vad jag tycker än, men jag älskar formulan och lukten. Så mintig och fräsch.
Jag gick till Åhléns i torsdags efter skolan och meningen var att jag "bara" skulle titta. Ja, det gick väl inte så bra. :) Jag plockade på mig en ögonbrynspenna från Maybelline för jag har ingenting att ha på mina ögonbryn, ett läppglans från Maybelline, en läppenna från IsaDora i färgen "Nude Rose" och en olja för ansiktet från LÓréal.
 
Ah, det finns inget bättre än att ha nya skönhetsprodukter att prova. ^^
Beauty, February 2016 | |
Upp