fler youtubers att följa

 
Kate la Vie: En supersöt tjej som bor i Skottland med sin pojkvän och hennes katt Mouse som gör videos om inredning, hennes stil är fantastisk, och även vlogs. Hennes vlogs är på min topp 3 av vlogs då hon är rolig, har humor och hennes katt är urgullig. Om ni inte har upptäckt hennes videos än så har ni en hel del att ta igen, bland annat 25 vlogs från vlogmas.
 
Bangerbeauty: Den enda svenska youtubern jag följer då jag tycker att de kan vara lite opersonliga. Men Linda är en superduktig make up artist som har en otrolig fantasi och hennes sminkningar har inga gränser. Hennes blogg är också otroligt bra och hon ger tips om produkter. Tyvärr gör hon mest videos på engelska nu vilket är lite trist då hon är lite roligare på svenska men jag kan ändå inte låta bli att titta på hennes youtube kanal.
 
Carly Cristman: Jag älskar hennes humor och hennes väldigt minimalistiska och inte så färgglada stil. Hon laddar upp en video i veckan om mode och inredning och hon gör även vlogs ibland på hennes andra kanal. Jag gillar sättet hon filmar, att hon alltid säger vad hon tycker och att hon är så äkta.
 
Clothesencounters: En tjej från USA som gör väldigt kreativa videos om mode, skönhet och hon har även börjat göra vlogs på senare tiden tillsammans med hennes brittiska pojkvän Ben. Mina favoritvideos hon gör är favorites, vlogs och hauls. Men hennes lookbooks är otroliga de med, hon har en stil som inte är så minimalistisk så det är lite kul att följa nån som klär sig utanför linjerna.
 
Lily Melrose: Den här tjejen och Claire Marshall, som jag nämnde i mitt förra youtuber inlägg, är mina absoluta favoriter på youtube. Lily är otroligt kreativ när hon redigerar sina videos och hon verkar alltid ha nya idéer. Jag älskar hennes katt, Aerys, och hennes stil. Hon gör inte bara skönhet, stil och inrednings videos utan också väldigt bra vlogs, som ni kanske har insett så älskar jag såna. Om ni inte har tittat på hennes videos så måste ni göra det!
February 2016, Life | |
Upp