New in: skönhet #2

 
Ooops I did it again... Jag har råkat köpa några saker de senaste veckorna som jag kanske inte direkt behöver och en sak som jag fått och faktiskt behövde. Och som sist så tänkte jag dela med mig av mina inköp så att jag kanske inte har lika dåligt samvete.
 
Jag är smått besatt utav sminkborstar och jag har dessutom börjat leka lite med konturing så jag kunde inte låta bli att köpa real techniques sculpting brush. Jag har använt den några gånger nu och tycker om den eftersom den är mjuk och så gör den skulptering löjligt enkelt.
Såklart skulle ett new in inlägg inte vara komplett utan ett par nagellack, och när det kommer till det så är essie alltid mitt första val. De två färgerna jag valde denna gång är "lovie dovie" och "mint candy apple" som båda var på min inköpslista. Jag har provat båda två och de är verkligen perfekta för sommaren.
Ettt par saker jag köpte på hm var maybelline baby skin apricot och en ögonskugga från hm beauty, "cinnamon".
Den sista saken är en ny ansiktskräm från La roche posay som jag fick i mitt påskägg och jag inte riktigt har hunnit prova än men jag har höga förhoppningar.
 
Jaha, det var det för den här gången.
April 2016, Beauty | |
Upp